نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3893
-
الف
+

بازیگر سریال «مختار نامه»: عاشق بازی در نقش‌های متفاوت هستم

«محمد فیلی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران در یک مصاحبه از جدیدترین فعالیت های هنری اش گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «محمد فیلی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان آی فیلم 2 هنرنمایی وی را در سریال های «بانوی عمارت»، «روزی روزگاری»، «تفنگ سر پر»، «آرام می گیریم» و «پشت کوه‌های بلند» مشاهده کردند در یک مصاحبه از جدیدترین فعالیت های هنری اش گفت.

«محمد فیلی» در این گفتگو، پیرامون فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: فعلا مصروف بازی در پروژه خاصی نیستم، البته پیشنهاداتی بوده، اما هیچکدام جدی نشده است.

وی در همین رابطه عنوان کرد: در فلم سینمایی «در دل تاریکی» به کارگردانی «محمد احمدی» به ایفای نقش پرداختم که اثری کاملا شسته رفته و قابل دفاع بود، اثری که به واسطه تهیه کننده با سابقه با برنامه ریزی بی نظیری تولید شد و طبیعتا به دلیل داشتن فلمنامه خوب و کارگردانی درست می‌توان به نشر آن امیدوار بود.  

 بازیگر سریال «روزی روزگاری» با اشاره به حضور در سریال «بهروز افخمی» تاکید کرد: علاوه بر این در سریال «رعد و برق» بهروز افخمی هم حضور داشتم که قرار بود در سال روان از رسانه ملی نشر شود، اما متاسفانه نشر آن به تعویق افتاد و معلوم نیست در چه زمانی نشر خواهد شد، این سریال اثری است که مخاطب ارتباط خوبی با آن برقرار می‌کند.  

وی درباره حضورش در دو سریال «سلمان فارسی» و «حضرت موسی (ع)» اضافه کرد: خوشبختانه حضورم در هر دو سریال قطعی شده و از خلاصه داستان هم کمی اطلاع دارم، اما در هیچکدام از آن‌ها هنوز نوبت به فلمبرداری بخش‌های من نرسیده است.

فیلی درباره نقش خود در سریال «سلمان فارسی» افزود: خدا را شکر ظاهرا این بار نقشم منفی نیست، البته من نقش منفی زیاد بازی نکردم، اما اینقدر «مختارنامه» نشر شد که همه فکر می‌کنند من فقط در نقش منفی حضور داشتم، آرزوی من این است که در سریال «سلمان فارسی» نقشی مثبت داشته باشم، حال باید منتظر ماند و دید که «داوود میرباقری» در نهایت چه تصمیمی برای این کاراکتر خواهد گرفت.  

فیلی در همین رابطه خاطرنشان کرد: کارنامه کاری من نشان داده که همیشه عاشق بازی در نقش‌های متفاوت هستم، اما همه این‌ها به نظر کارگردان بستگی دارد، گا‌ها پیش می‌آید که خودم هم شاید نخواهم نقش منفی بگیرم، اما شاید نقشی خوب نوشته شده باشد که با وجود منفی بودنش نتوان از آن گذشت.  

م ا 

نظر شما
ارسال نظر